6 клас

Добрий день.  Щоб карантин швидше минав, а успішність у школі не знижувалась, пропоную працювати дистанційно. Якщо виникають питання пишіть у коментарях або у viber


Перелік учнівських робіт:



проєкт 1
проєкт 2
проєкт 3
біологічний диктант
5 тестів онлайн
заповнення таблиці
виконання письмових завдань в зошиті
вправи на самоперевірку.
  Якщо у тебе не виконані окремі роботи, шукай їх нижче на сторінці. 



Вітаю 
з успішним завершенням вивчення біології дистанційно!

Карантинна екскурсія
 1. Долучайся до екскурсії, яку проведе учениця 6 класу  з м. Києва, для цього перейди за посиланням   https://drive.google.com/open?id=1gd0wdXDI4dNnqs3SlsPN5Bz2lmClooKH
 2. Запиши подібне відео екскурсії у себе в садку або на клумбі.





21 травня
Карантинна робота
1. Переглянь презентацію: 


2. Запиши в зошит тему "Лишайники" та інформацію зі слайдів 3, 4, 10.
3. Потренуйся, виконай вправу: ( у першому питанні спорами - читай як  "особливими кулястими утворами")





18 травня
Карантинна робота



Гриби 
Перевір себе, виконай тренувальні вправи:



14 травня

Карантинна робота


Роль рослин у природі та в житті людини


1. Переглянь урок на ТБ або презентацію:
2. Запиши тему та коротку інформацію зі слайдів про роль рослин.

3. Виконай тренувальні вправи: 
- значення нижчих рослин (водоростей):


- отруйні рослини:


 - сільськогосподарські рослини:



7 травня
Карантинна робота


1. Переглянь презентацію: 



2. Виконай тренувальні вправи:
- потренуйся розпізнавати дерева 


-розпізнай на луці лікарські рослини 



4 травня
Карантинна робота


1. Переглянь презентацію:

2. Запиши в зошит тему уроку та виконай письмово завдання 1, завдання 2. Фото або скрін надішли.




30 квітня 
Карантинна робота
1. Запиши в зошит тему:

                                      Покритонасінні. Клас Однодольні
2. Переглянь уважно презентацію: 


3. Заповни таблицю:
Родина
Формула квітки
Поодинокі квіти, суцвіття
Плід
Значення
Злакові




Лілійні




Цибулеві





4. Перевір себе, виконавши тренувальну вправу:



5. Виконай біологічний диктант та надішли вчителю скрін, щоб дізнатися свій результат. Самоперевірку у цій вправі не потрібно робити. Оскільки правильні відповіді будуть відображатися некоректно💥



27 квітня 
Карантинна робота
1. Переглянь урок на ТБ, або презентацію з попереднього заняття.

2. Перевір себе виконуючи тренувальні вправи:

                                                                        3. Пройди тестування по темі "Клас Дводольні" (до 30 квітня, 10.00 год), для цього перейди за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/hjq531







                                                                          23 квітня

Карантинна робота



1. Запиши в зошит тему: 

                                         Покритонасінні. Клас Дводольні.


2. Переглянь презентацію: 


3. Заповни таблицю в зошиті: (10 б)


Родина
Формула квітки
Поодинокі квіти, суцвіття
Плід
Значення
Хрестоцвіті
Ч4 П4 Т4+2 М1
китиця
стручок, стручечок
Олійні(гірчиця), медоноси (ріпак), лікарські (чистотіл), бур’яни (грицики), овочеві (капуста, редис, ріпа), пряні(хрін), декоративні (матіола, левкой).
Бобові




Розові




Пасльонові




Айстрові





Запиши назву рослини (наукову) та до якої родини вона належить  (фото 1 слайду) 2б.


16 квітня
Карантинна робота


1. Переглянь презентацію:

2. Запиши в зошит тему уроку та головні ознаки покритонасінних рослин:
-мають квітку
-розмножуються насінням, яке дозріває у плодах
-різні способи запилення
-подвійне запліднення
-класи: Однодольні, Дводольні


3. Пригадай, особливості запилення у квіткових рослин, виконуючи вправу:




13 квітня
Карантинна робота


1. Перевір, чи добре ти знаєш особливості вищих спорових рослин:
Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go введи код:  hqr363
                  Доступ відкрито до 16 квітня 10.00 год.

2. Переглянь урок на ТБ або відео:

3. Запиши в зошит:
Голонасінні
- розмножуються і розповсюджуються насінням
-для запліднення не потрібна вода
-заплідненню передує запилення (вітром)
-насіння дозріває у шишках, розповсюджується вітром
-шишка-видозмінений пагін
-хвоя-голчастий листок
-дерева, чагарники, ліани
                                                                    Гнетові                                                                             
Хвойні

Саговники
                        
                                                                             Гінкгові


Більшість голонасінних - вічнозелені рослини, тому їх часто бачимо у парках, скверах, приватних зелених зонах. А чи правильно ми їх називаємо, перевір себе і запам"ятай  назви видів голонасінних рослин.








9 квітня
Карантинна робота


1. Запиши в зошит тему:
"Папороті"
- переважає спорофіт;
- листки- вайї;
- спорангії зібрані у соруси на нижній стороні листка;
- від кореневища відходять додаткові корені;
- статеве покоління(заросток) кріпиться до ґрунту ризоїдами;
- Щитник чоловічий, Орляк, Страусове перо, Сальвінія плаваюча.


2. Переглянь урок на ТБ або відеоролик

3. Виконай вправи. Тренуйся, поки не отримаєш усі правильні відповіді.




6 квітня
Карантинна робота


1. Перевір, чи добре ти знаєш особливості плаунів: 
- повтори тему"Плауни"
- перейди за посиланням,  https://vseosvita.ua/go введи код:  wnh532 
(доступ відкрито до 9 квітня 10.00 год.)

2. Переглянь відеоурок на ТБ або відеоролик (початок з 2 хв.30 с.).


3. Запиши в зошит тему " Хвощі"
- переважає спорофіт;
- мають два види пагонів: весняні спороносні і літні фотосинтезуючі;
- спорангії зібрані у спороносні колоски;
- фотосинтез відбувається у стеблі;
- листки лускоподібні;
- поживні речовини запасаються у бульбочках на кореневищі, є додаткові корені;
- у тканинах багато силіцію (кремнезему);
- Хвощ польовий, Хвощ лучний, Хвощ болотяний.





2 квітня
Карантинна робота


1. Перевір, чи добре ти знаєш особливості спорових рослин загалом та мохів як їх представників. 
Повтори тему "Вищі спорові рослини. Мохи"
Перейди за посиланням:   Доступ до тесту закрито
 https://vseosvita.ua/go   введи  код:  gtn976

Тестування можна пройти 1 раз.

2.  Продовжуємо вивчати спорові рослини. Сьогодні досліджуємо плауни.                                                                     Переглянь частину відео (до 2 хв. 20с.)




Запиши в зошит:

                                                             Плауни



1. мають тканини і органи (пагін і додаткові корені);

2. розповсюджуються спорами, які утворються в спорангіях;

3. спорангії зібрані у спороносні колоски;
4. спори містять багато олії (їх використовували у феєрверках);

5. переважає спорофіт;

6. гаметофіт розвивається під землею більше 10 років за рахунок співжиття з грибом;

7. Плаун баранець, Плаун булавоподібний, Селагінела, Молодильник.












31 березня

  Карантинна робота


1. Перевір, чи добре ти знаєш водорості, для цього виконай вправу, тренуйся, поки не отримаєш всі правильні відповіді.

                                                          Водорості


2. Запиши в зошит:
                                                Вищі спорові рослини. 
- мають тканини і органи;
- розмножуються спорами;
- для запліднення потрібна вода;
- у життєвому циклі чергуються два покоління - спорофіт (нестатеве) і гаметофіт(статеве).
- мохи, папороті, хвощі, плауни.

                                                      Мохи:
- переважає гаметофіт;
- не мають кореня, тільки пагін (маршанція - сланевий мох);
- прикріплюються до грунту ризоїдами(у сфагнуму нема, воду поглинає відмерлими     клітинами листків);
- спорангій у вигляді коробочки;
-  нитчаста стадія розвитку - протонема;
- зозулин льон, бріум, сфагнум( утворює торф), маршанція.

4. Переглянь уважно відео:

3. Намалюй мох Зозулин льон та підпиши  - ризоїди, коробочка, стебло, листки, ніжка.






26 березня

Проєкт 2

Матеріали нижче на сторінці.


24 березня
Карантинна робота

1. Перевір свої знання по темі "Квітка". 
Повтори будову квітки та її частин. 
Щоб почати сесію перейди за посиланням https://www.classtime.com 
та введи код Q6EK83. (кількість спроб - 1, результат учителька бачить автоматично)

                                         Тема заняття. Водорості
2. Переглянь презентацію. 


3. Запиши таблицю в зошиті:

4. Виконай вправу для закріплення Групи водоростей 

               клікни на картинку   ⇘⇘

                           

                                
















Міні-проєкт 1

"Нерозлучні друзі"

Щоб перейти за посиланням, клікни
                                                                  ⇙⇙
2. Прочитавши публікацію, виконай завдання:
- впізнай квітку і комаху (3 б.);
- прочитай казку і виконай тест (1 б. );
 - чому квіти потрібні комахам? (2 б.)
- чому комахи потрібні рослинам?(2 б.)
- як рослини приваблюють комах? (2 б.)
- чому на деякі квіти комахи не сідають? (2 б.)
3. Роботу оформи на 1аркуші та збережи у папці (портфоліо)



Міні-проєкт 2
"Листопад"

1. Переглянь презентацію:  

  
2.Дай короткі відповіді на питання ( слайд 2, 4, 6, 7)
3. Роботу оформи на 1 аркуші, можеш доповнити малюнками або фотографіями (це додаткові бали).
4. Роботу помісти до папки (портфоліо).



Міні-проєкт 3
"Значення грибів у біосфері та житті людини"

1.Переглянь презентацію:



2. Заповни таблицю (слайд 21) -3б.
3. Випиши усі правильні твердження (слайд 22)- 3б.
4. Розгадай 3 ребуси і запиши (слайд 45) - 3б.
5. Виконай вправу "Дешифрувальник" (слайд 46), запиши 3 терміни. - 3б.
6.  Роботу  оформи на 1 аркуші та помісти до папки (портфоліо).

                                                                    



Тема 2

Плід 

1. Переглянь презентацію 

 

2. Виконай вправи для самоперевірки:      вправа 1,        вправа 2

3. Заповни таблицю в зошиті. 


вид плоду
однонасінний
багатонасінний
сухий
соковитий
розкривний
нерозкривний
простий
складний
Ягода








Коробочка








Горіх








Яблуко








Гарбузина








Кістянка








Збірна кістянка









Немає коментарів:

Дописати коментар